søndag 30. januar 2011

Hånd, nei maskin quilting. :-)

Hentet ideen hos The Silly BooDilly en blogg jeg følger.Synes de er så fin de tingene hun lager så jeg tenkte å lage en løper med håndquilting. Sydde løperen på min vanskelige måte som da er å måle opp lengder å sy dem sammen en for en istedefor å sy hele lengder sammen for så å dele opp i den bredden jeg skulle ha.Det hadde blitt adskillig mye mindere sying men nå har jeg vel lært.Fikk meg en god latter ihvert fall. Så var det håndquiltinga da.Den ble en saga blott etter ei halv stripefor jeg hadde regnet ut at jeg måtte sy over hundre stykk. Det orket jeg ikke så fram med symaskina å dur i vei. Det eneste som er sydd for hånd er lukkekanten. Så nå må jeg finne noe annet å sy som skal håndquiltes.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar