torsdag 18. april 2013

Julegaver eller ?

Sitter her og koser meg med radio og strikketøy. Kjøpte dette mønsteret fra Jorid Linvik som har denne flotte bloggen. Jeg har ikke kjøpt garn for jeg har en del rester som godt kan 
brukes til slike småting.Har en tendens til å kjøpe ett eller to nøster mer enn jeg trenger når jeg skal strikke noe.Eller jeg bare kjøper et nøste fordi det var så flott.Er og redd for å ikke få nok og da blir jeg sittende med rester. Har blitt medlem på Facebook sia : Ekte restegarn strikking/hekling og det hjalp for nå er jeg igang med julegaver av garn som har ligget der en god stund.Kommer tilbake med det ferdige resultatet senere.

1 kommentar:

  1. Hei, Anna.
    Så kjekt at du vil vere med på min vesle Gje Vekk :) Og så artig at mannen din syntes den lilla krabaten likna på han sjølv! Eg lo godt då eg las det :) :)
    Lukke til, eg kryssar fingrane for dykk begge to ;)
    Mvh, Kristin

    SvarSlett