onsdag 6. august 2014

NY DATA


Endelig tilbake etter et langt opphold. Jeg er en data killer sier jentene mine å det er jeg enig i. Enten er det virusangrep eller pang i gulvet som den forrige gjorde. Har en Ipad men fikk ikke lastet opp bilder til bloggen derfra så nå gjør jeg et tappert forsøk med mitt nye klenodium. Aspire/V5 med touchskjerm. Fint skal det være om hm.. ja ikke sant. Har ikke blitt så mye sying på meg det siste året p.g.av sykdom,har fått diagnosen ME (kronisk utmattelsessyndrom). De fleste dagene har jeg nok med å klare de enkleste oppgaver så selv om jeg har lyst til å sitte på sy-rommet så blir det bare med tanken. Enkelte dager har jeg litt mer energi å da er jeg innom å lager litt småting. Akkurat nå går det i klær til ei dukke som skal loddes ut. Samtidig prøver jeg å komme videre med strikketøy mappen som Bente Malm har hatt online-kurs på. Jeg er kommet i gang men det går sakte. Ble ferdig med teppet fra det forrige innlegget selv om det var mye feilsying og spretting underveis.






 
Ønsker dere alle en flott sensommer så ses vi snart igjen håper jeg.

12 kommentarer:

  1. Så flott at du er tilbake med ny data;o) Og trist at du har fått diagnose, men samtidig godt å vite hva som skjer med kroppen! Likte det fine teppet du har lagd, å skjære ut over 250 små biter er ei tidstrøyte. Hurra for ferdig produkt! Og fortsatt fin august, no skinn sola her i byen

    SvarSlett
  2. Really when someone doesn't knw after that its up to otheer
    people that they will help, so here it occurs.


    Also visit mmy site hp laptop drivers

    SvarSlett
  3. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    SvarSlett