mandag 11. mars 2013

Dilla























Lenge siden jeg har lagt ut noe å det er ikke fordi jeg ikke har sydd men jeg har kranglet litt med helsa det siste halve året så formen har ikke vært til stedet.Har strikket og sydd når formen har vært noen lunde bra men etter en mnd. på opptrenings- senter så er jeg født på ny.Har trent så mye at nå er jeg er ikke vel i kroppen hvis det går en dag uten at jeg har tøyd en muskel.Og med god form så klarer man utrolig mye.Lagt bort røyken og er høy på livet.Gleder meg bare til været tillater litt mer ute aktiviteter for nå holder vi på å snø inne.Så var det sying da,legger ut noen bilder men vet ikke om jeg får med alt nå så får dere heller spørre hvis det er noe dere lurer på.Skal svare i kommentar feltet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar